Jaguar I-Pace Forum banner
61 - 80 of 223 Posts
De mijne is vanmorgen bijgewerkt en het is goed om Apple of Google Maps op het hoofdscherm van de bestuurder te hebben.
Ik wacht nog steeds op de mijne. Toont het Google Maps als een satellietbeeld in real time en is het alleen als je een navigatieroute instelt?

Update vorige week naar 3.3 gedaan, vandaag is Pivi Pro 4 update beschikbaar. Alles gedownload, lijkt goed te gaan.
Hud toont nu kaartvenster/richting om te nemen, wat de afgelopen 6 maanden ontbrak.
Terugroepactie voltooid via de ether, erg handig omdat de dealer me niet kon plaatsen.
Kaartinfo meer gedefinieerd, nog aan het controleren wat er nog meer veranderd is. De terugroepupdate is voltooid, maar heb geen veranderingen gezien.

De mijne was deze week voor onderhoud en de dealer heeft de software bijgewerkt naar BECM volgens serviceactie H441 zonder dat ik het vroeg. Net geĂĽpgraded naar Pivi 4.0, geen problemen, alles lijkt goed.
2 jaar (of in mijn geval nog eens 20.000 mijl) onderhoud inclusief pollenfilter, remvloeistof en batterijen van de alarmsleutel!, allemaal gratis als onderdeel van de 'Approved used next service free' aanbieding.. Fijne autorit!

Dus begrijp ik het goed - Ze laten dit stuk software voor onbepaalde tijd staan, zodat je maar tot 75% kunt opladen om te controleren of het thermisch overbelast kan raken, en dan zullen ze het op een gegeven moment in de toekomst weer verwijderen en je een nieuwe batterij geven als de jouwe risico loopt? Dit is voor mij onlogisch. Ik bedoel, hoe lang wordt van klanten verwacht dat ze het maar tot 75% kunnen opladen???? Het voelt alsof ze tests in het wild uitvoeren die ze vast en zeker in een testomgeving zouden kunnen doen.

Dus begrijp ik het goed - Ze laten dit stuk software voor onbepaalde tijd staan, zodat je maar tot 75% kunt opladen om te controleren of het thermisch overbelast kan raken en dan zullen ze het op een gegeven moment in de toekomst weer verwijderen en je een nieuwe batterij geven als de jouwe risico loopt? Dit slaat nergens op. Ik bedoel, hoe lang wordt van klanten verwacht dat ze maar tot 75% kunnen opladen???? Voelt alsof ze tests in het wild uitvoeren die ze vast en zeker in een testomgeving zouden kunnen doen.
Ontving vandaag mijn brief, 68 kenteken, ik heb de verlengde garantie, nadeel is dat ze het pas op 30 augustus kunnen doen, vanwege personeelsvakanties en de beschikbaarheid van leenvoertuigen.

Had vanmorgen een brief van Jaguar, het is momenteel aan het updaten.
Veel dank voor die brief, het is erg nuttig om te weten wat JLR elders doet.

Ik heb nog niets van mijn lokale service gehoord, ik zal ze er deze week misschien over porren.

Dus begrijp ik het goed - Ze laten dit stuk software voor onbepaalde tijd staan, zodat je maar tot 75% kunt opladen om te controleren of het thermisch overbelast kan raken, en dan zullen ze het op een gegeven moment in de toekomst weer verwijderen en je een nieuwe batterij geven als de jouwe risico loopt? Dit slaat nergens op. Ik bedoel, hoe lang wordt van klanten verwacht dat ze het maar tot 75% kunnen opladen???? Voelt alsof ze tests in het wild uitvoeren die ze vast en zeker in een testomgeving zouden kunnen doen.
Als het opladen stopt bij 75% en je de berichten op het cluster krijgt, breng je de auto naar binnen en ze repareren/vervangen de tractiebatterij.
De tijdsduur dat je een slechte batterij/risico op brand hebt, is zolang het duurt voordat je de auto binnenbrengt en ze hem repareren.

Heeft iemand de H441 software-update gehad en vervolgens DC geladen bij een 100kW DC-lader met minder dan 10% laadtoestand in de batterij en een verschil en de resultaten gezien?

Bijvoorbeeld:

1. Wordt de bruikbare capaciteit van de batterij verminderd? Stopt het opladen bij 75% laadtoestand?

2. Wordt de laadsnelheid verminderd? Is er een maximale kW-laadsnelheid sinds de update?

3. Worden er andere neveneffecten waargenomen dan de bovenstaande twee punten?

Gisterenavond werd de update aangeboden, maar ik wilde hem toen niet installeren en heb het uitgesteld tot vanochtend. De update werd niet geĂŻnstalleerd omdat de batterij onvoldoende was, hoewel het me niet duidelijk is welke batterij dat betekent.

Ik heb de auto vandaag gebruikt en ongeveer 40 mijl gereden en het opnieuw geprobeerd (twee keer), maar het is nog steeds niet geĂŻnstalleerd (vervelend).

Volgens Watt Cat is de TCU-batterij 96%; Aux-batterij 13,9 V en de auto is 58% opgeladen (bereik 138 mijl). Ik zal proberen geduldig te zijn, maar heeft iemand enig idee welk aspect de installatie van de update verhindert?

Bedankt. Ik heb het gepland voor morgenochtend, zodra het opladen 's nachts voltooid is.

Upgrade als beschikbaar weergegeven, eerste installatiepoging mislukt, daarna stond er dat het weer klaar was om te installeren, dus ik heb het voor 's nachts gepland, maar het werkte niet. Het is nu verdwenen en Pivi Pro meldt dat het up-to-date is op V3.3.3 zonder dat er upgrades beschikbaar zijn? 2021 HSE dus het had gewoon moeten werken - wat nu? Heeft iemand anders dit gehad?

Geplande update mislukt - Gelukkig maar, want de handmatig gestarte update is net geĂŻnstalleerd. De auto was duidelijk op zoek naar aandacht, want hij sloeg alarm toen hij klaar was.

Ik heb net mijn veiligheidsterugroepingsbrief van JLR ontvangen. Ik denk niet dat de 4.0.0-update al is doorgekomen voor mijn model uit 2021.

Voor degenen onder u die deze update hebben gehad, neem ik aan dat niemand van u problemen heeft gehad met opladen boven de 75%? Ik vraag me af of er iemand is wiens HV-batterij vervangen moet worden.

Ik heb vandaag mijn lokale dealer gebeld. Ze hebben me voor vrijdag ingepland om alle updates (inclusief H441) en een batterijgezondheidstest uit te voeren (vanwege veel zorgen over de kilometerstand/het gebruik). Ze heeft ongeveer 65.000 mijl gereden. Hij zei dat ze pas onlangs hun eerste batterijwerkzaamheden hebben uitgevoerd, wat slechts een paar cellen betrof. De controles zullen me laten weten wat er aan de hand is, ik zal terugkoppelen als er iets van belang is.

Voor degenen onder u die deze update hebben gehad, neem ik aan dat niemand van u problemen heeft gehad met opladen boven de 75%? Vraag me af of er iemand zijn HV-batterij moet laten vervangen.
Een normale lading? De mijne is gisteren geĂĽpdatet en is vannacht en vanochtend thuis op 100% opgeladen.

Voor degenen onder u die deze update hebben gehad, neem ik aan dat niemand van u problemen heeft gehad met opladen boven de 75%? Ik vraag me af of er iemand is die zijn HV-batterij moet vervangen.
Is gebeurd met een Canadese eigenaar.

61 - 80 of 223 Posts