Vanaf vandaag heeft JLR verschillende nieuwe documenten gepubliceerd met betrekking tot de batterijterugroepactie in Topix voor mijn Amerikaanse specificatie 2020. Ze hebben de originele bulletin (gevoegd) bijgewerkt en ook service-instructies voor dealers verstrekt voor het updaten van de BECM-software. De klantenbrief en een Vragen & Antwoorden-document zijn ook gepubliceerd en zijn hier allemaal bijgevoegd. Volgens het QA-document is de nieuwe versie van de software nu beschikbaar. Ik merkte ook op dat de H441-servicecampagne nu voor mijn voertuig wordt weergegeven, terwijl dit voorheen niet het geval was.
Ik heb mijn auto voor vrijdag bij de dealer gereserveerd en zal verslag uitbrengen over de nieuwe versie. Ik gebruik al de allernieuwste BECM-software, dus het wordt interessant om te zien hoeveel modules er worden bijgewerkt.
Ik heb mijn auto voor vrijdag bij de dealer gereserveerd en zal verslag uitbrengen over de nieuwe versie. Ik gebruik al de allernieuwste BECM-software, dus het wordt interessant om te zien hoeveel modules er worden bijgewerkt.