Jaguar I-Pace Forum banner
1 - 5 of 5 Posts

·
Registered
2 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Bom dia, sou do Brasil, comprei um Ipace SE 2019, e não estou achando a configuração dynamic no painel, pode ser versão de software? Ou alguns modelos não vem com essa opção?
Abracos

·
Registered
30 Posts
Active dynamics is an option that your car might not have.

If you're referring to the dynamic driving mode that should be available and selectable through the 2nd or 3rd button on the right arm of the centre console

·
Registered
2 Posts
Discussion Starter · #3 ·
Active dynamics is an option that your car might not have.

If you're referring to the dynamic driving mode that should be available and selectable through the 2nd or 3rd button on the right arm of the centre console
Obrigado por responder

O botão dynamic ele tem no console, o que ele não mostra é no display a configuração do dinamic, vi em alguns vídeos que pelo display daria para configurar essa opção
Ligando e desligando algumas coisas, mas no meu menu não tem

·
Registered
1 Posts
Obrigado por responder

O botão dynamic ele tem no console, o que ele não mostra é no display a configuração do dinamic, vi em alguns vídeos que pelo display daria para configurar essa opção
Ligando e desligando algumas coisas, mas no meu menu não tem
Hello Muriel, as stated above, you need active dynamics to change the settings on dynamic mode. As far as I'm aware, the I-Paces that where delivered to Brasil as MY 2019 and 2020 do not have this option. I own a 2020 and it's the same as yours.

1 - 5 of 5 Posts