Cześć
Źle się w tej chwili czuję...
Mój ipace ma problemy z ładowaniem. Miałem sporadyczne ładowanie w ciągu ostatnich 6 miesięcy, ale teraz jest okropnie i nie mogę naładować mojego samochodu.
Moja ładowarka zappi wyświetla komunikat "ładowanie opóźnione", a samochód zawiesza się na etapie inicjalizacji.
Próbowałem usunąć wszystkie inteligentne harmonogramy i tym podobne, ale to nie pomaga. Wprowadza kilka kWh, a następnie się zatrzymuje.
Problem w tym, że na naszym 22-kilowatowym ładowaniu AC w pracy wydaje się działać dobrze, tylko mój zappi ma problemy.
Byłem już z samochodem w jaguarze i twierdzą, że samochód jest w porządku i to mój punkt ładowania.
Mój dostawca energii mówi, że mój zappi jest w porządku, to wina mojego samochodu. Nasz i3 również dwa razy niewytłumaczalnie się nie naładował, ale nie tak jak nasz ipace.
Wattcat właśnie wysłał mi "ostrzeżenie o niskim napięciu akumulatora 12 V". Myślę, że moim następnym krokiem jest wymiana tego i jeśli to jest problem, odetchnę z ulgą. Obawiam się, że powodem, dla którego moje 12 V jest niskie, jest to, że samochód ciągle zawiesza się na etapie inicjalizacji, więc prawdopodobnie zmarnuję 115 funtów.
Samochód ma 3 i trochę lat. To samochód MY21 z tylko jednym akumulatorem 12 V.
Najgorsze jest utknięcie pośrodku z dwoma firmami (ludzie od punktów ładowania i jaguar), z których każda obwinia drugą.
Jeśli ktoś może doradzić, byłbym wdzięczny
Dzięki.
Źle się w tej chwili czuję...
Mój ipace ma problemy z ładowaniem. Miałem sporadyczne ładowanie w ciągu ostatnich 6 miesięcy, ale teraz jest okropnie i nie mogę naładować mojego samochodu.
Moja ładowarka zappi wyświetla komunikat "ładowanie opóźnione", a samochód zawiesza się na etapie inicjalizacji.
Próbowałem usunąć wszystkie inteligentne harmonogramy i tym podobne, ale to nie pomaga. Wprowadza kilka kWh, a następnie się zatrzymuje.
Problem w tym, że na naszym 22-kilowatowym ładowaniu AC w pracy wydaje się działać dobrze, tylko mój zappi ma problemy.
Byłem już z samochodem w jaguarze i twierdzą, że samochód jest w porządku i to mój punkt ładowania.
Mój dostawca energii mówi, że mój zappi jest w porządku, to wina mojego samochodu. Nasz i3 również dwa razy niewytłumaczalnie się nie naładował, ale nie tak jak nasz ipace.
Wattcat właśnie wysłał mi "ostrzeżenie o niskim napięciu akumulatora 12 V". Myślę, że moim następnym krokiem jest wymiana tego i jeśli to jest problem, odetchnę z ulgą. Obawiam się, że powodem, dla którego moje 12 V jest niskie, jest to, że samochód ciągle zawiesza się na etapie inicjalizacji, więc prawdopodobnie zmarnuję 115 funtów.
Samochód ma 3 i trochę lat. To samochód MY21 z tylko jednym akumulatorem 12 V.
Najgorsze jest utknięcie pośrodku z dwoma firmami (ludzie od punktów ładowania i jaguar), z których każda obwinia drugą.
Jeśli ktoś może doradzić, byłbym wdzięczny
Dzięki.