Hallo, ik merkte een jankend elektrisch geluid op dat uit de achterdeur aan de bestuurderskant kwam toen ik de bestuurdersdeur sloot. Heeft iemand dit meegemaakt? Heb de auto een paar dagen, klinkt als een soort motor/elektrisch geluid.
Er zijn geen problemen met het openen en sluiten, alleen een onaangenaam geluid dat duidelijk maakt dat er iets kapot dreigt te gaan. Het verschijnt zelfs bij het openen van de voordeur tegelijkertijdAls de auto op slot zit en de sleutels ver weg worden gehouden, kunt u dan de betreffende deur openen?
Ja, maar wat ik vraag is om dat te proberen, want het lijkt misschien vergrendeld, maar dat is het niet.Er zijn geen problemen met het openen en vergrendelen, alleen een onaangenaam geluid dat duidelijk maakt dat er iets kapot gaat. Het verschijnt zelfs bij het openen van de voordeur, tegelijkertijd is dit geluid nog steeds aanwezig in de rechter achterdeur.
Hoi, ik had het geluid aan de rechter achterdeur van mijn I-pace. Heb het ingeleverd bij de erkende Jaguar-werkplaats die een computercheck heeft gedaan.Hoi, ik merkte een jankend elektrisch geluid dat uit de achterdeur aan de bestuurderskant kwam toen ik de bestuurdersdeur sloot. Duurt maar een paar seconden. Heeft iemand dit meegemaakt? Had de auto een paar dagen, klinkt als een soort motor/elektrisch geluid.
Ik heb dit experiment uitgevoerd.Experiment: Zet de auto op ontgrendeling in 2 fasen (via systeeminstellingen). Stap uit en vergrendel de auto. Gebruik de ontgrendelknop van de sleutelhanger om de auto te ontgrendelen. Alleen de bestuurdersdeur zou moeten ontgrendelen en de handgreep moet uitklappen. Heeft u het geluid gehoord? Zo niet, dan bevestigt dit dat het ontgrendelen van de rechter achterdeur het geluid veroorzaakt. U zou het geluid moeten horen als u de ontgrendelknop een tweede keer indrukt, of op een deurklinkknop drukt, om alle deuren te ontgrendelen.
In beide standen is het hetzelfde.Zit het kinderslot voor de achterdeuren aan of uit?
Kon je dit probleem al oplossen?Ik heb de rac platinum 3 jaar garantie eruit gehaald - tijd om erachter te komen of het het spreekwoordelijke papier waard is waarop het geschreven staat!
Bedankt. Ik hoop dat je geholpen wordt onder garantie. Omdat ik er geen heb. Ik zal het zelf moeten doen.Hoi, de JLR-dealer heeft even geluisterd en heeft een handgreep en vergrendeling voor me besteld. Het is voor volgende week donderdag ingepland. Ik zal laten weten wat ze doen en of het het probleem oplost! Mijn symptomen klinken precies hetzelfde als die van jou, Denjok
Covmarco, heb je nieuws voor ons?Nou, mijn auto is net uit de fabrieksgarantie. De onafhankelijke dealer waar ik hem van kocht, stelde voor dat ik het als een gebaar van goede wil zou proberen, anders zou ik hem naar hen moeten brengen, wat een rit van vier uur is. JLR was een beetje vaag, maar het lijkt erop dat ze bereid zijn het kosteloos te doen, maar ik denk dat dat afhangt van wat ze vinden, maar zoals het er nu uitziet, heb ik niets betaald. Ik zal het forum uiteraard op de hoogte houden van de voortgang.
Goed dat alles is opgelost. Misschien kunt u mij het onderdeelnummer van de handgreep vertellen?Dus goed nieuws, alles lijkt opgelost. JLR, zonder veel overtuiging, om de fout buiten de fabrieksgarantie van 3 jaar te verhelpen (met ongeveer 2 maanden).
ze bestelden een nieuwe deurgreep en -vergrendeling, maar vervingen alleen de greep omdat dit het geluid oploste, ik neem aan dat er een motor op de greepunit zit.
Ik moet zeggen dat dit mijn eerste ervaring is met Jaguar-klantenservice en het was uitstekend - in tegenstelling tot wat je op forums en YouTube zou kunnen lezen.